måndag 1 september 2014

Mera julkort.

Här kommer några julkort till, det går av bara farten nu så här kommer det att bli många innan det blir julmarknad i byn. Skall ju ha några själv också.
 
Det första kortet är med decopage.
 Detta kort är med en embossingplatta som jag färglagt lite.



 De två sista korten är till några som fyller år nu den 4/9 i Scrappa och Gratta på Fb.

 Och till sist måste bara få visa vår lilla nya tuffing som vi hämtade i fredags, Renault Captur. Den är så skön att köra
 
Ha en fortsatt bra vecka.
 
 
KRAMIZ FRÅN ULLA

8 kommentarer:

  1. Det var många fina julkort, jag har ännu inte hunnit börja. Söta tomtar på de flesta. Även grattiskorten är fina. Snygg bil, visst är det kul med ny bil? Vi köpte ny för 9 månader sen, det känns jättebra- Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Fina julkort och snygg bil! Ha en fin höst!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga kort.Du har flyt med korttillverkningen ser jag. Jag håller med din vän, lökar och knölat ska i jorden så du får vackra blommor att njuta av. Nu kommer snart mina scrapkompisar neråt, men du anar väl vart jag ska åka.
    Ha en fin dag. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Ny bil!! så härligt!

    Många fina julkort har du knåpat ihop också!

    SvaraRadera
  5. Vad massor med fina kort du får till och jättefin bil ni inköpt
    Jättegoa måndagskramar från Titti

    SvaraRadera
  6. Å så många fina julkort du gjort! Perfekt att ha många att välja bland, sen när vi andra sitter och svettas och knappt hinner med närmare jul ;)

    SvaraRadera
  7. Underbara kort , tack för gratulationen det känns helt fantastiskt att bli farmor ............Nu är det snart dags för våran träff skall bli så kul ...
    Kram på dig
    //Anneli

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra kort...och så många du har gjort! Bra att börja med julkorten redan nu och slippa stressa i december. Önskar dig en fin helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera