söndag 6 maj 2012

MÃ¥nadens utmaning.



Då var det dags för ny utmaning från
 MÃ¥nadens utmaning denna gÃ¥ng skulle skissutmaning vara nÃ¥got innehÃ¥ll av djur.
Och skissen skulle se ut sÃ¥ här 
  





Min tolkning blev så här inte riktigt nöjd men jag skickar in den ändå. Får inte till det riktigt det är så mycket som skall få plats och gör man då ett kort på
 14,5 x14,5 sÃ¥ är det lite svÃ¥rt tycker jag.

Ha en bra kväll nu får man återgå till att göra studentkort har fått många beställningar. Vi ses

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Tycker du skall vara jättenöjd med ditt kort.Jättefint!
    Tack,för ditt bidrag till Månadens Utmaning och Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Awesome work on the sketch. Lovely colors. :)

    motel albury

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort med vackert motiv! Gillar att du är så mycket igång med studentkorten också... jag har inte ens börjat än! *S*

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, ja jag börjar i tid annars hopar det sig sedan. Arbetar 75 % ibland lite extra.
    Kram.
    Ha en bra helg.

    SvaraRadera