fredag 7 september 2012

Dags för ett nytt Dopkort igen.

Vi har en vikarie som arbetar i vårt restaurang när jag visade mina kort för den ordinarie personalen så såg hon också dem och beställde 2 dopkort direkt. Här kommer nu det första kortet och det är till en pojke det andra vet jag inte ännu när hon vill ha sade att jag hade ungefär 2 månader på mig men hon hör väl av sig.







Har använt Cardstock till bottenpappret från Mixhuset
Dekorerat med Pion design som heter Grandma´s school book inhandlat hos Pysseltagen
Hörnen och tags har jag beställt från USA Whimsystamps. Beställde förra måndagen och kom i måndags denna veckan.
Så min personliga stämpel och Så älskad från första stund Roxstamps
Sedan dekorerat med lite bling, fjärilar, charms som jag inte kommer ihåg var jag handlat.

Hoppas ni får en bra helg.
 Skulle arbetat denna helgen men skall vara hemma imorgon i allafall får se hur jag känner mig imorgon om det går att arbeta på söndag. 

4 kommentarer:

  1. Hej =)

    Vilket gulligt dopkort!
    Åh, vilka vrålsnygga hörn du inhandlat = vad jag skulle vilja ha dom!!!! Hm, jag e ju så mesig med att beställa, har ju vågat mig på WOC i england men USA....åh, vad trött jag blir på mig själv ibland =) Kan man åka på tull och grejer därifrån eller hur funkar det?

    Tagen var oxå superfin, annorlunda och rolig tycker jag!
    Mottagaren kommer bli så nöjd över detta kort!!
    Krya på dig och ha en fin dag imorgon och hoppas du frisknat till så du kan jobba på söndag!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. ÅHH jösses såå underbart ljuvligt dopkort, vilka söta detaljer du har fått dit, och tagsen som du har inne i kortet (klänning) oj den är såå fin. Måste jag ju ha =)

    Ha en riktigt härlig helg!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Härligt fint! Sån söt nalle charm och hörnen är så gulliga! Jag har inte heller vågat handla utomlands!! :(
    Hoppas du är i skick igen och kan jobba!? Jag jobbar även denna helg har nu 3 på raken :( normalt 2!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Roligt att titta in i din blogg,
    många fina alster att titta på.
    Det här kortet är ju så fint,
    ljusa vackra färger och fina detaljer.
    Kram

    SvaraRadera