måndag 10 juni 2013

Flera studentkort kommer nu.

Då har man gjort några till.

Idag har jag varit ledig och suttit inne hela dagen för att få korten färdiga. Men det gör ingenting det är så himla roligt att få skapa och se det växa fram undan för undan.











 Min syster beställde ett kort till en före detta arbetskamrat.
 Till Eva här kommer en bild på porslinsmuseet om ni skall köra dit måste ni ringa först kan du se telefon nr längst ner 0451-53178 det kostar 20 kr i inträde.
 Tänkte visa vår brudsyren som blommar nu.
 
Tack för att ni kikar in till mig och för era kommentarer de värmer så skönt.
 
KRAM ULLA

12 kommentarer:

  1. hej ulla! nu var det ett bra tag sen jag besökte dig, har haft så otroligt mycket att göra i skolan den sista tiden så jag har faktiskt inte hunnit blogga alls. vilka vackra kort du har gjort, gillar vackra färgval och perfekt dekorerat som alltid. ta hand om dig. kram, tess.

    SvaraRadera
  2. ÅHH jisses såå snygga studentkort och såå många WOOW!!
    Grattiskortet är såå vackert!!

    HA DET SÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Många fina studentkort :) Du har så fina papper som jag aldrig sett. Blir lite avis, eftersom det inte finns så många just med sånt mönster. Härligt blommande buske, det är den bästa tiden nu fram till midsommar. Men här hos oss blir jag riktigt arg på rådjuren i trädgården. Nu har dom ätit upp blommorna på pelargon. Blir till att sätta nät överallt snrt.
    Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Oj, vad många fina studentkort du har hunnit med, Ulla! Flitig som alltid! Vilka fina små almanackor du har på dem, de gillar jag! Är det stämplar eller? Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fina studentkort du har gjort Ulla ! Tack för info om muséet. Vi ska köra neråt Skåne någon gång i sommar. Jag fick en present när jag fyllde år från Alpackahof. Min man har sen semester så det dröjer ett tag. Jag har sparat bilden och hör såklart av mig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Många fina kort du gjort .....
    Fattade jag rätt att du skall till Röstånga Pysseltagens träff i höst ????
    Har själv betalat in och anmält mig idag ..........vad kul då ses vi ...

    Kram
    //Anneli

    SvaraRadera
  7. Men jisses vad fina kort du gjort. Tiden bara rusar iväg.
    Stora sommarkramar Titti

    SvaraRadera
  8. Sååå många fina studentkort du har gjort, dom kommer uppskattas. Så vackra !!
    Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  9. Jisses vad du har varit flitig kul med beställningar
    men man får lägga många timmar vid pysselbordet så att de blir färdiga.
    Dina studentkort har blivit jättefina snygga almenacksblad du har haft på flera av dem
    Själv hinner man knappt med att blogga, har också haft en del beställningar sen har dottern varit hemma en vecka med det lilla barnbarnet
    och då vill man ju umgås med dom
    Ha det så gott
    Kram Mona
    Kram Mona

    SvaraRadera
  10. Toppenfina kort du gjort! Vilken produktivitet det varit hemma hos dig.
    Tips ang det du skrev i min blogg om färgläggning: Om du vill, kan du kika på min demo på youtube om färgläggning med distresser. Då kanske du kommer igång.
    http://www.youtube.com/watch?v=hxoxk43uNgs&feature=youtu.be

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har kollat där för ett tag sedan och beställde hem pennorna med de färgerna du hade plus vattenpenslar. Men tycker jag inte får till det ändå.

      Radera
  11. Hej! Vilka härliga studentkort, många fina stämplar och fina papper och så många du har gjort!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera