fredag 31 mars 2017

Nya inlägg !











Ha en skön helg !
Kram Ulla

8 kommentarer:

  1. Korten är helt underbara allihop .
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Hej Ulla! Det var länge sen. Hoppas allt är bra.
    Så många fina kort du gjort. Själv har jag ingen större lust eller inspiration just nu men det kanske kommer =)
    Ha det gott!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  3. P.S kom på en fråga: Du har ju svara/radera, hur har du fått till det?? och sen har du inte det där att man måste fylla i att man inte är en robot. Det är så irriterande och jag får inte bort den funktionen. ?? Hoppas du kan hjälpa mig.

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Jag menar att jag vill ha SVARA i mitt kommentarsfält och jag vill ha bort funktionen "jag är inte en robot"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du att du inte kan svara på mitt inlägg som jag gör nu på ditt inlägg. Under min kommentar står det inte Svara Radera. Kram Ulla

      Radera
    2. Jag vill ha den funktionen i min blogg men hittar ingenstans hur man får dit det och så vill jag få bort "jag är inte en robot" som alla måste klicka i om dom kommenterar. Tänkte att eftersom du också har blogspot så kanske du kan tipsa om vart man hittar det på inställningar.

      Radera
  5. Jättefina kort med många detaljer,
    jag gillar motiven du har på kort 2 & 3 :)
    Ha en fin helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera