lördag 28 april 2018

Nytt inlägg !


En beställnings kort !



                              En ny vikning av kort som vi fick till oss på Gullbranna träffen









                        Min syster beställde ett kort till sin dotter som fyller år på måndag !







                                                   Ett beställnings kort till en dam på arbetet !





En dam ringde och frågade om jag fortfarande om jag fortfarande gjorde kort, förra året gjorde jag ett dopkort till denna lilla tjej som nu blir 1 år !




Beställnings kort till en arbetskamrat !




                        Ett kort som jag lärde mig en ny teknik på Gullbranna träffen !


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Signature 


2 kommentarer:

  1. Åhh så många jättefina kort du gjort! Jag har liksom nästan glömt bort bloggarna nu när även jag finns på FB =)
    Jag lägger in min kort här också fortfarande. (råkade radera alla bilder förra året så jag har inte så mycket numera)
    Ha det gott!
    Kram//Yvonne

    SvaraRadera
  2. Många jättefina kort,
    roligt med så olika teman.
    Systerdotterns kort är vackert
    och välarbetat :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera