torsdag 9 juni 2022


Nytt inlägg idag med några studentkort och ett avslutnings kort till en tjej som slutar nian. 


Här har jag använt en digis bild på en kille har färglagt den med Distress som jag gör ett tryck på en plastplatta och sedan lite vatten på meåar sedan motivet med pensel.
Grattis till studenten kommer från Roxstamps tror det var i ett clubkit.
pappren från pysseltagen.

Dikten har jag fått av en 85-årig dag som jag gjort kort till innan. Den lilla björnen kommer från Gummiapan. Bilen är från By Lene. 

På detta kort är pappren från Roxstamp, Årets student är en dies från Skapat Av. Tjejen hittade jag på Aliexpress men den skall vara från ByLene den också.

Dikten här har jag hittat på nätet och stämpeln med böckerna och studentmössan är från Roxstamps

Här kan jag inte säga var pappret kommer ifrån men det var i en serie, versen här har jag fått av en kompis som kom på den.

Glasstrutarna har jag haft ett tag fanns med i en scrapbooking tidning.

Allt för idag. Ulla
 

1 kommentar:

  1. Så jättefina studentkort . Det är ett tag sedan nu. Vi hade också studenter. Men det har varit en konstig tid och bloggvärlden är väldigt tyst. Här är jag i alla fall. Hoppas du ser mig. Ser att du har mig på din blogglista. Hoppas vi ses igen . //Eva

    SvaraRadera