söndag 30 december 2012

60-årskort

Fick beställning av en arbetskamrat hennes syster fyller 60 tror det var den 10/1 så här kommer kortet.
Valde att göra det i vinrött,rosa och lite åt grönt.
 
Har embossat kanske inte syns så bra den vita kanten i vänster sida medembossing folders, 
dies kommer från Whimsystamps
blingen är köpt hosPysseltagen 
pappren kommer från Mixhuset i Hässleholm
några av blommorna kommer från Strömstadscrapbooking som jag vunnit på blogcandy och några kommer från England.
Fjärilen kommer från Victoria´s och är köpt på Gekås i Ullared.

 
 
 
GOTT NYTT ÅR !
Ta det försiktigt i morgon kväll.
 
 
Tack för alla fina kommentarer jag har fått av er i år.
Krraaamm.
 

9 kommentarer:

  1. Vilket lyxigt och fintkort! Jag är så förtjust i den nyansen av rosa! Lite gammelrosa ser det ut som. Gott nytt år önskar jag dig med. Kram

    SvaraRadera
  2. Snart årets sista dag . Snön har nästan smält bort idag av regnet. Men vi fick i alla fall en vit jul.
    Snyggt kort du har gjort. Stämpeln med skjortan kommer från Stämpelkällan. Den är jag väldigt glad för. Svårt ibland med kort till män/killar och då kan man ta till skjortan.
    ha en riktigt fin nyårsafton önskar Eva

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort i fin färg. Gott Nytt År. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. snyggt kort! Vad snygg G-klaven var på baksidan =)
    Rosa kort = kan aldrig bli fel, fina hörn du satt på framsidan!!
    Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort i mysiga färger.
    Fint dekorerat på insidan.
    Jag önskar dig ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart fint kort!

    Gott Nytt År!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  7. Superfiint kort i rosa färgerna :) gillar klänningstagsen, var ju tvungen att köpa mig den diesen när jag sett den på ett av dina kort ;)

    ÖNSKAR DIG EN GOD FORTSÄTTNING PÅ NYA ÅRET !!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  8. jätte snyggt kort!! snygga färger.
    gott nytt år till dig ulla.
    kram och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt kprt! Jag älskar din gratulations stämpel. Har letat som en galning efter den men den verkar inte finnas längre..snyft :-(
    Ha de bra, kramar

    SvaraRadera