torsdag 13 februari 2014

Ingen riktig scrapparinspiration har infunnit sig än.

Hej !

Har varit lite ledig ni efter ha arbetat helgen, men skall på att arbeta helgen som kommer igen p,g,a
vi bytt till nytt schema och jag skall börja arbeta 90 % hade 75% innan.

Här kommer två kort, det ena är ett bra och ha kort igen samt ett kort till våra nya grannar som flyttat hit på vår gata.

Huset hittade jag hos http://hambostamps.com/digishop/




Tyvärr fick jag inte bilderna på rätt köl hur jag än vände dem i Picasa hoppas ni ändå ser lite av det.
 




I tisdag var jag och syrran i Helsingör,  vi åt och drack av det goda. Lite vardagslyx och egen tid.

 
 
Ha en trevlig helg !
KRAM
ULLA

7 kommentarer:

  1. Fina kort, husstämpeln var tuff
    och snyggt med snöret :)
    Önskar dig ett trevligt veckoslut.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fint kort och riktigt tufft med snöret och lilla måsen.
    Ha en underbar alla hjärtansdag och trevlig helg.
    letar efter min scrapplust oxå har varit hela denna vecka
    med barnbarnet och när de åker hem blir det nog vila
    några dagar
    Kramar från Titti

    SvaraRadera
  3. Snygga kort. Trevligt att välkomna nya grannar på gatan :) Utflykter med lite gott att äta och dricka är alltid ett trevligt inslag i vardagen. Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Mys med syrran kan aldrig vara fel och så gulligt att hälsa välkommen med ett kort!

    SvaraRadera
  5. Underbart kort , gillade motivet har ej sett tidigare .....
    Nu närmar det sig , helgen vi väntar på ska bli så kul, behöver fylla på inspirationen

    Kram
    Trevlig helg
    //Anneli

    SvaraRadera
  6. Det går väl att luta på huvudet och se dina fina kort. Tyvärr ses vi inte i Röstånga. Jag åker till mässan i London ett par veckor senare. Så mina sparade scrappengar sparar jag till dess. Hoppas vi kan ses en annan gång.
    Ha en skön helg. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Gulligt av dig att göra ett så fint kort till de nya grannarna. Hoppas ni kommer trivas med varann.
    Ang vattenpensel och skrivare - man måste ha laser om man ska skriva ut på akvarellpapper och måla med vatten. Om man skriver ut på fotoskrivare så är färgen inte vattenfast.

    SvaraRadera